-

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

ERIC SAADE

Av Matilda - 12 mars 2011 22:37

 

GRATTIS ERIC SAADE!

 

Jag och jonna (vi sover över idag) hejade på Swingfly, men det gör ju inget att Eric går vidare, då har man ju något att kolla på.. Hahha :)

 

Hans låt var verkligen bra! Men nyfiken som jag är så kollade vi runt lite och sökte på hans namn och han hade visst fått glas i munnen och ögat när han tränat på låten p.g.a av den där glas-''explosionen''..

Här kommer lite bilder, med mer!

      

 

Man får inte nog av att titta! *stora ögon*

Jag funderar på att ladda ner en bild på honom till mobilen,

så varje gång jag slår på mobilen så ser jag honom! Haha..

Kanske bättre med Taylor Lautner? JAAA

 

 
 
Ingen bild

Angelina N

13 mars 2011 09:44

HAH, jag gillar inte honom. Blev inte så glad när han vann, hih :$

Matilda

13 mars 2011 13:22

Haha, okej! Men alla kan ju inte gilla alla.. Men vem hejade du på då? ;)

 
Ingen bild

Stina T

13 mars 2011 09:50

Bra att han vann. Jag hejade på han och Danny.

Matilda

13 mars 2011 13:23

Det gjorde jag också! Men det var synd att det inte gick bättre för Swingfly, jag tyckte dom var bra! Hans son var ju så gullig! :)

 
Amanda S

Amanda S

13 mars 2011 14:01

Han var super bra! Fast Danny var oxå bra!

http://Amanda

Matilda

13 mars 2011 14:05

Ja! Jag och min kompis vi sökte på google och vi hittade en bild där Danny kysste Eric! Haha! :)

 
Ingen bild

Liiiissaaa

13 mars 2011 14:03

Jag tyckte eric saade sög -.-' danny eller swingfly skulle ha vunnit, men det e bara min åsikt ^^ Hehe<3

Matilda

13 mars 2011 14:06

Ja, jag hejade på Swingfly (hans son = så söt!) först men sen såg man ju att dom inte skulle vinna så då hejade jag på både Danny och Eric! :D

 
Ingen bild

Malin A

13 mars 2011 14:03

Hej! Jag tyckte det var lite dumt att han vann tycker att någon annan ska få chansen iår!! Till exempel The playtones eller Nicke Borg!!!! Matilda förresten! Såg du när Swingflys son höll på med läppglanset haha xD P.S Snygg blogg!

Matilda

13 mars 2011 14:07

Awe, tack! :D

Ja, sonen var ju så söt! Nästa swingfly? Haha!
Jag hatar The playtones (min åsikt) men Nicke borg tycker jag var ganska bra! :D

 
Ingen bild

Linnea J

14 mars 2011 20:11

Tyckte att Eric Saade inte borde ha vunnit, låten är bra men inte han:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 juli 2011 19:46

Lovar er att fortsätta blogga, och så gör jag inte det D: aja, för sista gången: jag ska börja blogga..igen.   fast jag tror att jag kmr skriva om lite andra saker med.. :D ...

Av Matilda - 23 juni 2011 17:15

Jag ska börja blogga här igen.. Det var längesen men bloggen har ändå haft besökare varje dag? Hahahaha O___o Fast jag kommer sluta skriva så mycket om min vardag och istället lägga ut massa foton! Så det blir en fotoblogg ist eftersom jag fått en ...

Av Matilda - 12 maj 2011 19:37

Hoppas ni läste rubriken.. BILDBOMB FRÅN IDAG!!     Min kaninunge Noppe, 9 veckor gammal.. <3   Våran ena hund Emma, Golden retriver.. :D   Och.. våran knasiga katt peje plattfejs.. 8) ...

Av Matilda - 12 maj 2011 19:18

Åh vad jag hatar åska.. blää.. btw, jag ska börja blogga på riktigt nu.. har fått en kamera av min mamma och låtsaspappa så jag ska börja blogga med massa bilder i varje inlägg! Utom detta då.. haha.. :o   Men jag ska iaf ut och tjata lite med ...

Av Matilda - 1 maj 2011 11:23

Japp, ni läste helt rätt.. jag ska börja blogga igen ;P Så ni vet, tröttnar kanske igen men ska försöka :D ...

> Catmeows

  

    > Awesome catmeows..

Kommentera och följ bloggen!

         /Kramar Matilda

 

Blogg krimskrams

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards